A Gekko hem tingut l’oportunitat de dissenyar un Pla Estratègic per a la Millora de la Competitivitat i el canvi de concepte de negoci i posicionament del Mini. Aquest pla ha permès redefinir un concepte de negoci més competitiu, detectant nínxols de mercat i segments de la demanda als quals poder oferir un servei i producte diferenciat i coherent amb un posicionament centrat en valors com la proximitat i qualitat i l’amplitud i encant dels espais, entre altres.
Així mateix, s’ha definit un pla d’acció detallat per a implementar el conjunt de mesures tant operatives com de comunicació i promoció, de forma ordenada, per a aconseguir els objectius prèviament fixats.
Finalment, també des de Gekko s’ha donat seguiment i supervisió als continguts i dissenys dels diferents elements de comunicació emprats refent la imatge corporativa, tant digital com de l’establiment, així com la web.
Ha estat una col·laboració molt interessant amb resultats molt satisfactoris, en tant que El Mini, malgrat el moment d’excepcionalitat que viu la societat en general (però molt especialment la restauració), ha aconseguit una millora significativa de la seva competitivitat i les seves previsions de futur.