La font de creixement de la nostra empresa són els clients.
Treballarem per la consecució d’un augment sostenible de clients mitjançant la planificació d’accions de màrqueting que consideren l’anàlisi i definició de les polítiques d’empresa vinculades amb el preu, la distribució, la comunicació i el producte o servei.
Comprendre les necessitats del client i el seu comportament d’acord amb una investigació de mercat seriosa, ens permet realitzar una segmentació accionable des del punt de vista dels resultats i així, realitzar inversions eficaces allà on donen majors resultats.
Fixar els preus de productes o serveis de forma acurada considerant l’adequat equilibri entre; el posicionament de la competència, les necessitats de l’empresa a curt, mitjà i llarg termini, les seves particularitats i els seus elements diferenciadors, el mercat local i nacional, així com el client potencial.
Alinear l’estratègia de producte/servei i marca amb els objectius empresarials és l’eina necessària per a garantir que les inversions estan generant els majors rendiments possibles i reforcen el posicionament de la marca, ajudant-nos així a construir una base de clients lleials.
Assentarem i estructurarem les idees i objectius del teu projecte a partir d’una anàlisis acurada i realista de la informació que ens permetrà determinar el valor econòmic que pretén generar i comprovar la seva viabilitat abans de la posada en marxa.
Demostrar la viabilitat del teu projecte a nivell extern mitjançant un pla d’empresa és un requisit fonamental que exigeixen les entitats financeres, futurs socis i inversors. El Pla d’empresa és la millor carta de presentació.