Amb l’encàrrec de desenvolupar un programa de promoció econòmica municipal, sobre la base d’una anàlisi i diagnòstic de situació, es va definir un pla d’acció per al teixit comercial i industrial de Vilassar de Dalt.
Relatiu al comerç, es va proposar una bateria d’accions com a resposta a dues estratègies ben definides centrades a usar com palanca, l’activitat cultural i familiar d’àmbit local, ambdues molt potents i vinculades al territori. Al seu torn, es va valorar indispensable treballar per a aconseguir una major digitalització del comerç local.
El pla d’acció, es va ajustar i va adaptar al context d’excepcionalitat provocat per la COVID, donant lloc a una campanya paraigua que sota el concepte “Fem que vagi bé”, ha permès desenvolupar diferents accions enfocades a fer valdre i acostar el comerç local a la seva població.
Al seu torn, s’ha treballat per a donar suport al teixit industrial de Vilassar de Dalt, acostant l’administració a les empreses i oferint serveis adequats a les seves necessitats i inquietuds, tant en l’àmbit de finançament com d’internacionalització.